Nazwa projektu: --------------- Customer Relationship Management Terms of Reference: ------------------- Kazdy klient jest pod opieka co najmniej jednego pracownika. Klienci zglaszaja swoje sprawy, ktore sa zalatwiane przez pracownikow. Jesli jest to konieczne, moze nastapic spotkanie klienta z pracownikiem w celu omowienia jakichs spraw. Wymagania funkcjonalne: ----------------------- Klient musi miec mozliwosc zglaszanie spraw i ogladania statusu wszystkich zgloszonych przez siebie spraw. Klient bedzie takze proponowal, potwierdzal i czasem anulowal terminy spotkan z pracownikami. Klient powinien moc obejrzec terminarz swoich przyszlych spotkan. Pracownik musi miec mozliwosc przegladania spraw klientow, ktorymi sie opiekuje. Moze tez zmieniac ich status dopisujac odpowiedz dla klienta. Pracownik bedzie (tak jak klient) proponowal, potwierdzal i czasem anulowal terminy spotkan z klientami. Przy czym anulowanie spotkania moze nastapic jedynie z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem i musi spowodowac automatyczne wyslanie listu elektronicznego do klienta (inaczej niz klient, ktory moze odwolac spotkanie kiedy chce i nie bedzie to powodowac wysylania listow). Kierownik moze przegladac wszystkie sprawy i spotkania. Przydziela klientow pod opieke pracownikom. Moze takze zdecydowac o przekazaniu klienta innemu pracownikowi. Kierownik moze do spraw dopisywac swoje komentarze, ktore sa dostepne jedynie pracownikom (klient nie moze ich przeczytac).