Zadanie Java ------------ Termin oddania: koniec sesji letniej Napisac program, ktory reprezentuje grafy i operacje na nich: void wstawW(Wierzcholek) - wstawienie wierzcholka do Grafu; (gdy wierzcholek juz istnieje wyrzucany jest odpowiedni wyjatek) void wstawK(Wierzcholek w1, Wierzcholek w2) - wstawienie krawedzi od wierzcholka w1 do wierzcholka w2; void usunW(Wierzcholek) - usuwanie wierzcholka (usuniecie wierzcholka, ktory ma krawedzie powoduje wyrzucenie wyjatku) void usunK(Wierzcholek w1, Wierzcholek w2) - usuwanie krawedzi od wierzcholka w1 do wierzcholka w2; (proba usuniecia krawedzi, ktorej nie ma powoduje wyrzucenie wyjatku) boolean sciezka(Wierzcholek w1, Wierzcholek w2) - sprawdzenie, czy od wierzcholka w1 jest w grafie sciezka do wierzcholka w2 Wierzcholki sa identyfikowane przez etykiety typu String. Jesli program bedzie implementowany z interfejsem tekstowym, to powinien udostepniac nastepujacy interfejs uzytkownika: wpisanie wiersza: ww powoduje dodanie wierzcholka o etykiecie ; w odpowiedzi system powinien wypisac w osobnym wierszu tekst "dodalem wierzcholek" lub "nie dodalem wierzcholka" w zaleznosci, czy operacja sie odpowiednio udala lub nie udala wk powoduje dodanie krawedzi od wierzcholka o etykiecie do wierzcholka o etykiecie ; w odpowiedzi system powinien wypisac w osobnym wierszu tekst "dodalem krawedz" lub "nie dodalem krawedzi" w zaleznosci, czy operacja sie odpowiednio udala lub nie udala uw powoduje usuniecie wierzcholka o etykiecie ; w odpowiedzi system powinien w osobnym wierszu wypisac tekst "usunalem wierzcholek" lub "nie usunalem wierzcholka" w zaleznosci, czy operacja sie odpowiednio udala lub nie udala uk powoduje usuniecie krawedzi od wierzcholka o etykiecie do wierzcholka o etykiecie ; w odpowiedzi system powinien w osobnym wierszu wypisac tekst "usunalem krawedz" lub "nie usunalem krawedzi" w zaleznosci, czy operacja sie odpowiednio udala lub nie udala s powoduje sprawdzenie, czy istnieje sciezka od wierzcholka o etykiecie do wierzcholka o etykiecie ; w odpowiedzi system powinien w osobnym wierszu wypisac tekst "znalazlem" lub "nie znalazlem" w zaleznosci, czy sciezka istnieje, czy nie istnieje. Jesli implementacja mialaby korzystac z GUI, to powinna ona byc zorganizowana w postaci dwoch obszarow tekstowych (TextAreas): wejsciowego i wyjsciowego. W obszarze wejsciowym wpisuje sie polecenia zgodnie z powyzszym opisem, w obszarze wyjsciowym pojawiaja sie odpowiedzi zgodne z powyzszym opisem.